Přihlášení

Stejný nákup jako minule?

Přihlaste se a zopakujte poslední objednávku na dvě kliknutí!

Přihlásit

Víte, jak se připravit, než nám zavoláte?

800 114 118. Vy­ťukejte devět číslic na telefonu a ozve se: Dobrý den, tady Vašečočky. Co pro vás můžeme udělat? Někdy je hovor krátký, někdy se protáhne. Nejčastěji z jednoho prostého důvodu – volající nemá po ruce vše, co potřebujeme k vyřízení jeho záležitosti.

Katka Miklíková, se kterou se na naší zákaznické lince setkáte nejčastěji, dala dohromady krátký manuál, ve kterém radí, jak se předtím, než vytočíte naši bezplatnou telefonní linku, připravit k ruce.

První nákup čoček? Volejte s předpisem v ruce

Na jaké zakřivení se ptáte? Osa cylindru? Dioptrie? To bude asi na předpisu od očního. Počkejte, najdu ho. Takto velmi často vypadá po telefonu rozhovor s člověkem, který pořizuje čočky poprvé a není si úplně jistý tím, co má při on-line objednávce zadat. Abychom mohli rychle a hlavně dobře poradit, je třeba, aby měl takový zákazník před sebou předpis na čočky od očního lékaře nebo optometristy, říká Katka.

Nezapomeňte tedy: Pokud přecházíte na čočky z brýlí, nebo budete poprvé objednávat čočky s jinými parametry než ty, které jste dosud používali, a potřebujete s námi cokoli prokonzultovat po telefonu – vždy s předpisem v ruce.

Máte dotaz k zakoupeným čočkám?

Tady Katka říká: Mějte po ruce krabičku od čoček nebo roztoku, na které se ptáte. Doba použití (expirace), výrobní šarže, poloměr, dioptrie, zakřivení – to všechno jsou údaje, bez kterých se jen těžko obejdeme. Když nám řeknete, že se váš dotaz týká „čoček v modré krabičce s bílým nápisem“, nebudeme vám nejspíše umět pomoci.

Reklamace?

Tady stačí jediná věta – než zvednete telefon, podívejte se na článek na e-shopu. Najdete v něm přesný postup, jak poškozené nebo chybně zaslané čočky reklamovat.

Potřebuji něco úplně jiného…

Chci se zeptat, jak dlouho trvá, než… Nevím si rady, kde zadat číslo platební karty. Chci změnit svoje doručovací údaje…

Na každý dotaz rádi odpovíme, na většinu hned, s odpovědí na některé se vám ozveme později v předem domluvený čas. Katka ze zákaznické podpory i tady říká: čím lépe budete připraveni vy, tím přesněji a rychleji váš podnět, dotaz či připomínku vyřešíme. Problém s on-line platbou – mějte po ruce kartu. Problém s doručením – mějte připraveno číslo objednávky.

Děkujeme a těšíme se, až nám zavoláte. Zdarma na 800 114 118

Líbí se vám tento článek? Podělte se se svými přáteli.

Komentáře

Údaje označené * jsou povinné

Přečtěte si také…

Mohou kontaktní čočky a roztoky zmrznout?

Ano, můžou. Ale….Jak to tak bývá u většiny věcí, i zde jsou nějaká ale.

Celý článek

Propustnost pro kyslík – časté dotazy

Usnuli jste někdy po náročném dni s nasazenými čočkami? Posunuli jste si někdy sami periodu výměny čoček?

Celý článek

Děti a kontaktní čočky

Mohou děti nosit čočky? A od kolika let? A jsou pro ně lepší čočky jednodenní nebo jiné?

Celý článek

Hlasujte pro nás v anketě ShopRoku 2016!

Letos, již po osmé, je vyhlášena soutěž SHOPROKU 2016.

Celý článek

Nenechte si ujít nic důležitého.

Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj!

VašeČočky na Twitteru

  • Zdarma do půlnoci: Zklidňující kapky do tepla i zimy https://t.co/5X6T9L62JM #darek #kapky #MaxOptiFresh #zdarma https://t.co/aBPVjf0tCO před 2 dny
  • Odměňte se: První dárkový speciál nového roku! Platí do 17. ledna. https://t.co/fZwF8Aa7rq #darek #roztok #kapky… https://t.co/Ea8T8Wa6za před 11 dny
  • @happy_roman Děkujeme za inspiraci. Určitě vyzkoušíme. Eva, Vašečočky.cz před 11 dny
  • 👀Sleva 40% na barevné čočky Magic Eye👀  Pouze do vyprodání zásob.  https://t.co/VTUHNCd1a5 #barevnecocky #sleva #akce před 19 dny
  • https://t.co/8AOBFde2D4 před 19 dny

Sledujte náš Twitter @VaseCocky.

VašeČočky na Facebooku