Přihlášení

Víte, jak se připravit, než nám zavoláte?

800 114 118. Vy­ťukejte devět číslic na telefonu a ozve se: Dobrý den, tady Vašečočky. Co pro vás můžeme udělat? Někdy je hovor krátký, někdy se protáhne. Nejčastěji z jednoho prostého důvodu – volající nemá po ruce vše, co potřebujeme k vyřízení jeho záležitosti.

Katka Miklíková, se kterou se na naší zákaznické lince setkáte nejčastěji, dala dohromady krátký manuál, ve kterém radí, jak se předtím, než vytočíte naši bezplatnou telefonní linku, připravit k ruce.

První nákup čoček? Volejte s předpisem v ruce

Na jaké zakřivení se ptáte? Osa cylindru? Dioptrie? To bude asi na předpisu od očního. Počkejte, najdu ho. Takto velmi často vypadá po telefonu rozhovor s člověkem, který pořizuje čočky poprvé a není si úplně jistý tím, co má při on-line objednávce zadat. Abychom mohli rychle a hlavně dobře poradit, je třeba, aby měl takový zákazník před sebou předpis na čočky od očního lékaře nebo optometristy, říká Katka.

Nezapomeňte tedy: Pokud přecházíte na čočky z brýlí, nebo budete poprvé objednávat čočky s jinými parametry než ty, které jste dosud používali, a potřebujete s námi cokoli prokonzultovat po telefonu – vždy s předpisem v ruce.

Máte dotaz k zakoupeným čočkám?

Tady Katka říká: Mějte po ruce krabičku od čoček nebo roztoku, na které se ptáte. Doba použití (expirace), výrobní šarže, poloměr, dioptrie, zakřivení – to všechno jsou údaje, bez kterých se jen těžko obejdeme. Když nám řeknete, že se váš dotaz týká „čoček v modré krabičce s bílým nápisem“, nebudeme vám nejspíše umět pomoci.

Reklamace?

Tady stačí jediná věta – než zvednete telefon, podívejte se na článek na e-shopu. Najdete v něm přesný postup, jak poškozené nebo chybně zaslané čočky reklamovat.

Potřebuji něco úplně jiného…

Chci se zeptat, jak dlouho trvá, než… Nevím si rady, kde zadat číslo platební karty. Chci změnit svoje doručovací údaje…

Na každý dotaz rádi odpovíme, na většinu hned, s odpovědí na některé se vám ozveme později v předem domluvený čas. Katka ze zákaznické podpory i tady říká: čím lépe budete připraveni vy, tím přesněji a rychleji váš podnět, dotaz či připomínku vyřešíme. Problém s on-line platbou – mějte po ruce kartu. Problém s doručením – mějte připraveno číslo objednávky.

Děkujeme a těšíme se, až nám zavoláte. Zdarma na 800 114 118

Líbí se vám tento článek? Podělte se se svými přáteli.

Komentáře

Žádný dotaz...

Údaje označené * jsou povinné

Přečtěte si také…

5 věcí, na které se zaměřit při výběru čoček

Na co se zaměřit při výběru kontaktních čoček? Pět základních témat, na která s téměř stoprocentní jistotou dojde.

Celý článek

Vylepšili jsme bonusový program. Body nově sbíráte i na sociálních sítích

S bonusovými body si prostě můžete dělat, co chcete. Potřebujete jich víc? Žádný problém – nově je rozdáváme na Facebooku a Instagramu.

Celý článek

Jak přejít z předepsaných brýlí na kontaktní čočky

Výhody a nevýhody přechodu z předepsaných brýlí na kontaktní čočky

Celý článek

Ray-Ban - jak poznat originální brýle?

Jak poznám, že kupuji originální sluneční brýle značky Ray-Ban?

Celý článek

Nenechte si ujít nic důležitého.

Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj!

VašeČočky na Twitteru

  • 🎁🎁Zdarma pro vás: Dárky se speciálními vlastnostmi.🎁🎁 https://t.co/OCUYjYZddp #zdarma #darek #kapky #roztok #pouzdro https://t.co/mY7pmtR0x5 před 6 dny
  • 🎁💧Jen dnes do půlnoci: Kapky zdarma k nákupu! https://t.co/b8BRJ4YCZs #vasecocky #zdarma #ocnikapky https://t.co/pbCjTit9Bb před 11 dny
  • 🆕 ❣️😎Nový produkt týdne! Sluneční brýle #meller https://t.co/v1a9dMm1Ct #vasecocky #slunecnibryle #cool https://t.co/3zRId1XWXB před 14 dny
  • 🆕Novinka, která se Vám bude líbit😍🆕 https://t.co/UgykkYxCoT https://t.co/wMZKlie8ki před 18 dny
  • 🎁K oblíbenému roztoku a maxi kapkám jsme vybrali pinzetu pro ty, kdo si neradi sahají do očí. Co si přidáte k objed… https://t.co/xHraHSiw2i před 19 dny

Sledujte náš Twitter @VaseCocky.

VašeČočky na Facebooku