Přihlášení

Představujeme se: Alexandra Mendlová, vedoucí provozu

Dnes poprvé představíme někoho, kdo nesedí na „ústředí“ firmy v Praze, ale žije a pracuje v Nové Bystřici, kde je Maternia, naše mateřská společnost, doma od svého začátku v roce 2008. Právě tady, od začátku léta v novém expedičním centru, potkáte každý všední den (a leckdy i všední večer) Sašu Mendlovou, naši vedoucí provozu.

Co se za poměrně obecnou pracovní pozicí skrývá? Saša je zodpovědná za včasné vyexpedování objednávek u nás i na našich zahraničních filiálkách, stejně tak řídí zásobování skladů. A opět těch tuzemských i zahraničních.

Jak sama říká, za pět let se Vašečočky proměnily k nepoznání – počet vyexpedovaných zásilek narostl několikanásobně, stejně tak se ale podařilo úplně přenastavit procesy – zatímco dříve byl největší problém s „papíry“ k objednávce, dnes vše proběhne na několik kliknutí myší.

Pět otázek pro Sašu


V Maternii pracuješ skoro od začátku – jaké byly tvoje první kroky ve firmě? Začátky byly docela těžké, bylo to pro mě něco nového (avšak zajímavého :-)), největším problémem bylo skloubit práci a péči o 1,5 letou dceru.

Můžeš porovnat expedici v roce 2008 a dnes? Jak se podařilo zvládnout několikanásobný počet objednávek? Rozdíl je obrovský – hlavně v množství a ve zpracování. Naši šikovní programátoři se nám snaží co nejvíce pomoci – na začátku bylo balení objednávek ta nejjednodušší práce, mnohem více času zabralo jen samotné vyřízení objednávky u nás v systému a poté práce s programy přepravců – dnes téměř vše funguje automaticky – jen pár kliknutí a je hotovo. To je také jeden z důvodů toho, že zvládáme několikanásobný počet objednávek. Aby se vše stíhalo, museli jsme samozřejmě přijmout mnoho dalších zaměstnanců. Všichni pracujeme jako jeden sehraný tým, a proto dokážeme tento nárůst zvládnout.

V poslední době jsme expandovali do zahraničí – i tuto část expedice máš na starosti? Ano, na začátku připravit vše potřebné pro odesílání zboží – tzn. ve spolupráci s přepravci připravit program na tvorbu štítků, pak s naším programátorem doladit spolupráci s naším systémem, Pokud vše funguje zaškolím některou z kolegyň, která za expedici přebírá zodpovědnost. V poslední době mi ještě přibyla práce se zásobením našich externích skladů zbožím.

Jak vypadá tvůj běžný pracovní den? Čočky, čočky, čočky a vše kolem nich, někdy se pracovní den přehoupne až do pracovní noci.

Otázka poslední – co bys vzkázala našim zákazníkům? Ať jsou nám nadále věrní a my se budeme stále snažit, aby jejich objednávky byly vyřízeny v co nejkratším čase.

Díky za odpovědi, ať se daří!

Nakonec, jako vždy, otázka: Chtěli byste Saše něco vzkázat nebo se jí na něco zeptat? Využijte komentáře. Saša všechny pečlivě projde a na všechny otázky odpoví.

Líbí se vám tento článek? Podělte se se svými přáteli.

Komentáře

Žádný dotaz...

Údaje označené * jsou povinné

Přečtěte si také…

TOP 10 nejlepších kontaktních čoček

Jaké kontaktní čočky jste si nejvíce oblíbili v roce 2017? Připravili jsme pro vás žebříček deseti nejprodávanějších čoček loňského roku.

Celý článek

ShopRoku 2017. Vybrali jste nás mezi nejlepší!

Nejkvalitnější, nejpopulárnější, nejzajímavější. Právě takové e-shopy hledá anketa ShopRoku na českém a slovenském internetu už celých devět let.

Celý článek

Byli jsme v evropské centrále Alconu

Výroba čoček v Alconu?! Pro nás mimořádný zážitek.

Celý článek

Představujeme se: Georgina Garrigan, grafička

Představujeme se: Georgina Garrigan, grafička. Pochází z Irska, ale od října 2017 žije a pracuje v Praze. Krásně kreslí, výborně vaří, cvičí jógu.

Celý článek

Nenechte si ujít nic důležitého.

Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj!