Přihlášení

Představujeme se: Jiří Urban, výkonný ředitel

Programátor, marketingový ředitel, výkonný ředitel. Jirka Urban je jasným důkazem toho, že v Maternii může člověk profesně vyrůst, ať již začíná na jakémkoli postu a v jakékoli specializaci. V našem seriálu, ve kterém se vám prostřednictvím rozhovorů postupně představujeme, dosud chyběl. Nuže, tady je – seznamte se!

Pět otázek pro Jirku

Jak ses dostal k práci pro Maternii? A kde jsi pracoval dříve a na jakých pozicích?
Od osmnácti jsem měl živnostenský list a na volné noze jsem pracoval pro různé firmy jako vývojář. V roce 2010 jsem spolupracoval s Vlastou Vávrů, bývalým výkonným ředitelem Maternie, na projektu Optiscont (samoobslužný kiosek pro nákup dioptrických brýlí).

Oba nás to bavilo, tak jsme spolupráci rozšířili i na projekty Maternie. Nastoupil jsem na pozici vývojáře a časem jsem se seznámil s marketingem a začal v Maternii pracovat jako marketingový ředitel.

V roce 2014 jsi byl po náhlém odchodu Vlasty Vávrů postaven před velkou pracovní výzvu – co vše jsi zvažoval, než jsi přijal post výkonného ředitele Maternie?
Na začátku to bylo jen dočasná pozice, aby mohla firma pokračovat dál. Tehdy toho moc ke zvažování nebylo. Jak měsíce ubíhaly a Maternii se dařilo, stala se z toho pozice stálá. Maternie je výjimečná firma s výjimečnými lid­mi.

Já mám možnost k tomu hodně přispět, takže o žádné jiné práci nebo pozici ani neuvažuji.

Před nástupem na nový post jsi byl vedoucím programátorem Maternie – zůstáváš v kontaktu se současným programátorským týmem?
Programátorský tým stále vedu. Máme teď tři programátory, se kterými se skvěle spolupracuje. Za poslední měsíc jsme zvládli udělat obrovské množství práce. Každý den nasadíme nějakou novinku. Brzy nás čeká vypuštění i několika větších věcí, které připravujeme. Je na co se těšit!

Jak relaxuješ po práci? Sport, cestování, hudba, knihy? Umíš „hodit práci za hlavu“?
Hodně čtu. Knížky mne posouvají v osobním životě i v práci. Kromě toho chodím plavat a běhat. S házením práce za hlavu jsem měl do nedávna problém, ale udělal jsem v tom velký pokrok.

Co vzkážeš našim zákazníkům?
Vážím si toho, že u nás nakupujete. Vím, že to není samozřejmost. Budeme dělat vše proto, abychom pro vás vždy byli tou nejlepší volbou.

Líbí se vám tento článek? Podělte se se svými přáteli.

Komentáře

Žádný dotaz...

Údaje označené * jsou povinné

Přečtěte si také…

Nejprodávanější oční kapky roku 2017

Kapky do očí při kontaktních čočkách. Jaké oční kapky pro kontaktní čočky jste si nejvíce oblíbili v roce 2017?

Celý článek

Výhodné balíčky - 5 nejoblíbenějších balíčků čoček a roztoků se slevou

Čočky a roztok v kompletu za lepší cenu? Máme. Pět s nejlepším zákaznickým hodnocením představíme v tomto článku.

Celý článek

Průvodce nejprodávanějšími slunečními brýlemi

Ray-Ban, Emporio, Armani, Oakley, Gucci. Které značkové sluneční brýle jste si nejvíce oblíbili v roce 2017?

Celý článek

Ray-Ban - jak poznat originální brýle?

Jak poznám, že kupuji originální sluneční brýle značky Ray-Ban?

Celý článek