Představujeme se: Jiří Urban, výkonný ředitel
Programátor, marketingový ředitel, výkonný ředitel. Jirka Urban je jasným důkazem toho, že v Maternii může člověk profesně vyrůst, ať již začíná na jakémkoli postu a v jakékoli specializaci. V našem seriálu, ve kterém se vám prostřednictvím rozhovorů postupně představujeme, dosud chyběl. Nuže, tady je – seznamte se!
Pět otázek pro Jirku
Jak ses dostal k práci pro Maternii? A kde jsi pracoval dříve a
na jakých pozicích?
Od osmnácti jsem měl živnostenský list a na volné noze jsem pracoval pro
různé firmy jako vývojář. V roce 2010 jsem spolupracoval s Vlastou
Vávrů, bývalým výkonným ředitelem Maternie, na projektu Optiscont
(samoobslužný kiosek pro nákup dioptrických brýlí).
Oba nás to bavilo, tak jsme spolupráci rozšířili i na projekty Maternie. Nastoupil jsem na pozici vývojáře a časem jsem se seznámil s marketingem a začal v Maternii pracovat jako marketingový ředitel.
V roce 2014 jsi byl po náhlém odchodu Vlasty Vávrů postaven
před velkou pracovní výzvu – co vše jsi zvažoval, než jsi přijal post
výkonného ředitele Maternie?
Na začátku to bylo jen dočasná pozice, aby mohla firma pokračovat dál.
Tehdy toho moc ke zvažování nebylo. Jak měsíce ubíhaly a Maternii se
dařilo, stala se z toho pozice stálá. Maternie je výjimečná firma
s výjimečnými lidmi.
Já mám možnost k tomu hodně přispět, takže o žádné jiné práci nebo pozici ani neuvažuji.
Před nástupem na nový post jsi byl vedoucím programátorem
Maternie – zůstáváš v kontaktu se současným programátorským
týmem?
Programátorský tým stále vedu. Máme teď tři programátory, se kterými se
skvěle spolupracuje. Za poslední měsíc jsme zvládli udělat obrovské
množství práce. Každý den nasadíme nějakou novinku. Brzy nás čeká
vypuštění i několika větších věcí, které připravujeme. Je na co
se těšit!
Jak relaxuješ po práci? Sport, cestování, hudba, knihy? Umíš
„hodit práci za hlavu“?
Hodně čtu. Knížky mne posouvají v osobním životě i v práci. Kromě
toho chodím plavat a běhat. S házením práce za hlavu jsem měl do nedávna
problém, ale udělal jsem v tom velký pokrok.
Co vzkážeš našim zákazníkům?
Vážím si toho, že u nás nakupujete. Vím, že to není samozřejmost.
Budeme dělat vše proto, abychom pro vás vždy byli tou nejlepší volbou.