Přihlášení

Představujeme se: Petru Culin, vedoucí zákaznické péče pro Evropu

Čtrnáct zemí, čtrnáct e-shopů, čtrnáct oddělení zákaznické péče. Na severu ve Švédsku, na jihu v Itálii, v Německu, Rakousku i Rumunsku. Aby vše fungovalo, potřebovali jsme specialistu, který má zkušenosti s marketingem i zákaznickým servisem.

Našli jsme jej přibližně před rokem. Jmenuje se Petru Culin, pochází z Moldávie, má britský pas a náš celoevropský zákaznický servis řídí z Prahy. Seznamte se.

Pět otázek pro Petrua

V současné době žiješ v Praze. Pocházíš ale z Moldávie a v současnosti jsi občanem Velké Británie. Jak se to stalo? V rodné Moldávii jsem vyrůstal do svých patnácti, pak jsem se odstěhoval do zahraničí. Britské občanství jsem získal v roce 2014 a jsem na to velmi pyšný. Do Prahy jsem zavítal už za vysokoškolských studií, můj nynější pobyt souvisí s prací pro Maternii. Náš zákaznický servis pro Evropu řídím právě odtud.

Jaké jsou tvé dosavadní pracovní zkušenosti a jak ses dostal k práci pro Maternii? Dříve jsem pracoval v oblasti gastronomie, hlavně v mezinárodních hotelích. Vždycky jsem ale toužil po práci, ve které bych uplatnil jak svoje zkušenosti z marketingu, tak ze zákaznického servisu. Když se objevila příležitost pracovat pro Maternii, hned jsem věděl, že právě toto je to pravé.

Jako vedoucí zákaznického servisu máš na starost všechny naše e-shopy – jak vypadá tvůj běžný pracovní den? Mám hodně práce, ale mám také zkušený a sehraný tým, který mi ji hodně usnadňuje. Pracovní čas věnuji třem hlavním oblastem – vedení zákaznické podpory ve všech 14 zemích, ve kterých působíme, řízení kolegů a realizaci změn, kterými zlepšujeme naši zákaznickou podporu ve všech komunikačních kanálech.

Můžeme nahlédnout i do tvého soukromí? Jaké máš koníčky a zájmy? Rád cestuji a na cestách jsem si zamiloval vaření. Dosud jsem navštívil téměř 30 zemí a další výpravy mám v plánu. Mám rád umění, třikrát týdně navštěvuji keramickou dílnu. Také mě baví malování, rád si pustím techno-hudbu a mám slabost pro učebnice dějepisu. Co se sportu týče, relaxuji plaváním.

Tradiční otázka na závěr – co bys vzkázal našim zákazníkům? Rád bych vás ujistil, že nejen celý zákaznický servis, ale všichni v Maternii pracujeme na tom, abyste byli šťastnými a spokojenými. Vždy vám rádi pomůžeme!

Líbí se vám tento článek? Podělte se se svými přáteli.

Komentáře

Žádný dotaz...

Údaje označené * jsou povinné

Přečtěte si také…

Průvodce nejprodávanějšími slunečními brýlemi

Ray-Ban, Emporio, Armani, Oakley, Gucci. Které značkové sluneční brýle jste si nejvíce oblíbili v roce 2017?

Celý článek

Ray-Ban - jak poznat originální brýle?

Jak poznám, že kupuji originální sluneční brýle značky Ray-Ban?

Celý článek

TOP 10 nejlepších kontaktních čoček

Jaké kontaktní čočky jste si nejvíce oblíbili v roce 2017? Připravili jsme pro vás žebříček deseti nejprodávanějších čoček loňského roku.

Celý článek

ShopRoku 2017. Vybrali jste nás mezi nejlepší!

Nejkvalitnější, nejpopulárnější, nejzajímavější. Právě takové e-shopy hledá anketa ShopRoku na českém a slovenském internetu už celých devět let.

Celý článek

Nenechte si ujít nic důležitého.

Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj!