Přihlášení

Velká čočková revoluce aneb reklamujte jednodušeji

Stává se to zřídka, ale ani technika není neomylná. Stroj, který dávkuje do blistru kontaktní čočky, si vybere slabší chvilku a blistr zůstane prázdný. Vy pak doma otevřete nové balení čoček, které jste si v dobré víře objednali, a přemýšlíte, jestli si z vás děláme legraci nebo si podobným „šetřením“ chceme přivydělat.

Neděláme a nechceme. Chybějící čočku neumíme odhalit – do blistru nevidíme. Stejně tak nevidíme, že čočka v blistru sice je, ale zdeformovaná (má prasklinky, je natržená) nebo přiškvařená k jeho kraji. Výrobní vady čoček jsou samozřejmě důvodem k reklamaci. Dosud jsme chtěli, abyste nám každou čočku, kterou reklamujete, poslali. V pouzdru s roztokem. Stálo vás to peníze a čas, který jste strávili balením a cestou na poštu.

Měníme pravidla. Reklamované čočky nám neposílejte

Od srpna 2012 měníme pravidla. Pokud v objednávce naleznete poškozenou čočku, nemusíte nám ji posílat. Stejně tak po vás nebudeme chtít, abyste nám poslali prázdný blistr na důkaz toho, že v něm čočka nebyla vůbec. Stačí, když napíšete zprávu na e-mailovou adresu reklamace@vasecocky.cz. Můžete také volat na linku 800 114 118, ale e-mail je lepší, protože „co je psáno, to je dáno“. Tím je z vaší strany hotovo.

Někoho určitě napadne, že by mohl reklamovat i čočku, kterou poškodil sám (poškrábal, natrhl). Mohl, proč ne. Stačí opět jen napsat nebo zavolat: Vyměníme poškozenou čočku za novou a nebudeme se ptát, co se stalo. Pokud tedy nebudete reklamovat čočky po každé objednávce.

Vše se nemění. Čtěte dál

Ve dvou případech zůstává nicméně vše při starém. Nepatří mezi reklamace, ale s vracením čoček souvisí. První případ je ten, kdy vracíte nerozbalené balení čoček a žádáte výměnou jiné (nejčastěji v rámci programu 365denní garance výměny čoček). V tomto případě vás, stejně jako dříve, požádáme o zaslání čoček na naši adresu v Nové Bystřici.

Druhý případ? Zcela výjimečně se může stát, že vám pošleme jiné čočky, než jste si objednali. Selže lidský faktor, stane se chyba ve skladu. Pokud se tak stane, nebudeme strkat hlavu do písku a vše vyřešíme za vás – na poštu nemusíte, pro čočky pošleme kurýra. Na naše náklady.

Udělali byste to „ještě jinak“? Poraďte nám

Ptáte se, co nás ke změně vedlo? Vážíme si toho, že u nás nakupujete (a je vás rok od roku víc a víc!) a chtěli jsme vás odměnit tím, že zjednodušíme tu část nákupu, která, pokud už na ni dojde, bývá nepříjemná, zdlouhavá a obtěžující – reklamaci.

Mimochodem, napadá vás, jak by je šlo zjednodušit ještě víc? Poraďte nám v komentářích, nad zajímavými náměty se zamyslíme a pokud některý zavedeme do praxe, jeho autora odměníme. Třeba hezkým pouzdrem.

Líbí se vám tento článek? Podělte se se svými přáteli.

Komentáře

  • Matej

    Chybí vám zde tlačítko Like :)

    Odpovědět
    • Jana Princová VašeČočky.cz

      Dobrý den, Váš komentář nám stačí :-)

      Odpovědět

Údaje označené * jsou povinné

Přečtěte si také…

TOP 10 nejlepších kontaktních čoček

Jaké kontaktní čočky jste si nejvíce oblíbili v roce 2017? Připravili jsme pro vás žebříček deseti nejprodávanějších čoček loňského roku.

Celý článek

ShopRoku 2017. Vybrali jste nás mezi nejlepší!

Nejkvalitnější, nejpopulárnější, nejzajímavější. Právě takové e-shopy hledá anketa ShopRoku na českém a slovenském internetu už celých devět let.

Celý článek

Byli jsme v evropské centrále Alconu

Výroba čoček v Alconu?! Pro nás mimořádný zážitek.

Celý článek

Představujeme se: Georgina Garrigan, grafička

Představujeme se: Georgina Garrigan, grafička. Pochází z Irska, ale od října 2017 žije a pracuje v Praze. Krásně kreslí, výborně vaří, cvičí jógu.

Celý článek

Nenechte si ujít nic důležitého.

Přihlaste si náš e-mailový zpravodaj!