800 114 118

Volejte zdarma (po–pá: 8–16)

Přihlášení

Časté otázky: Reklamace

Položte jakoukoliv otázku týkající se kontaktních čoček. Odpověď dostanete během několika dnů. Nejzajímavější dotazy umístíme na naše stránky.

Přidat dotaz


Prasklá čočka!

Dotaz: Dobrý den, co mám dělat když jsem měla v balení poškozenou (prasklou) čočku?

Odpověď: Dobrý den, může se stát chyba při výrobě a tak pak najdete v balení prasklou čočku. Stačí když nám napíšete jakých a kolika čoček se to týká, připíšete parametry a číslo objednávky ve které jste čočky objednávala a jakmile budeme mít čočky skladem, zašleme Vám náhradní blistry. Vice se také dočtete na tomto odkazu https://www.vasecocky.cz/reklamace.html

Nenechte si ujít novinky ze světa
usměvavých čoček!

ShopRoku

VISA MasterCard

PayPal

Benefit Plus

ISIC

Sphere card

Asociace pro elektronickou komerci

Ověřeno zákazníky Heuréka

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.