800 114 118

Volejte zdarma (po–pá: 8–16)

Přihlášení

Časté otázky: Reklamace

Položte jakoukoliv otázku týkající se kontaktních čoček. Odpověď dostanete během několika dnů. Nejzajímavější dotazy umístíme na naše stránky.

Přidat dotaz


Prasklá čočka!

Dotaz: Dobrý den, co mám dělat když jsem měla v balení poškozenou (prasklou) čočku?

Odpověď: Dobrý den, může se stát chyba při výrobě a tak pak najdete v balení prasklou čočku. Stačí když nám napíšete jakých a kolika čoček se to týká, připíšete parametry a číslo objednávky ve které jste čočky objednávala a jakmile budeme mít čočky skladem, zašleme Vám náhradní blistry. Vice se také dočtete na tomto odkazu https://www.vasecocky.cz/reklamace.html

Nenechte si ujít novinky ze světa
usměvavých čoček!

ShopRoku

VISA

VISA Electron

Mastercard

Maestro

PayPal

Benefit Plus

ISIC

Sphere card

Asociace pro elektronickou komerci

Ověřeno zákazníky Heuréka

Ray Ban Reseller

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.