800 114 118

Volejte zdarma (Po-Pá: 8-16 hod)

Přihlášení

Reklamace

V Poradně máte možnost položit jakékoliv dotazy týkající se kontaktních čoček.

Odpověď na Váš dotaz dostanete během několika dnů. Nejzajímavější dotazy jsme umístili do části Časté otázky.

Přidat dotaz

prasklá čočka!

Dotaz: Dobrý den, co mám dělat když jsem měla v balení poškozenou (prasklou) čočku?

Odpověď: Dobrý den, může se stát chyba při výrobě a tak pak najdete v balení prasklou čočku. Stačí když nám napíšete jakých a kolika čoček se to týká, připíšete parametry a číslo objednávky ve které jste čočky objednávala a jakmile budeme mít čočky skladem, zašleme Vám náhradní blistry. Vice se také dočtete na tomto odkazu https://www.vasecocky.cz/reklamace.html

Nenechte si ujít novinky ze světa
usměvavých čoček!

VISA MasterCard

PayPal

Benefit Plus

ISIC

Sphere card

Asociace pro elektronickou komerci

Ověřeno zákazníky Heuréka