800 114 118

Volejte zdarma (po–pá: 8–16)

Přihlášení

Časté otázky: Výdejní místa

Položte jakoukoliv otázku týkající se kontaktních čoček. Odpověď dostanete během několika dnů. Nejzajímavější dotazy umístíme na naše stránky.

Přidat dotaz


Dodání do VM?

Dotaz: Dobrý den, jak se dozvím, že mám svou objednávku ve výdejním místě??? Můžu si tam zajít hned ráno?

Odpověď: Dobrý den, pokud máte zvolené osobní vyzvednutí ve výdejním místě, tak vyčkejte a jakmile bude balíček do výdejního místa doručen, přijde Vám sms na uvedený telefon a informační email, že je možné si objednávku již vyzvednout. Do té doby prosím do výdejního místa pro svou objednávku nechoďte, jelikož tam ještě Vaše objednávka nebude a tedy by cesta byla zbytečná.


Platba kartou ve výdejním místě?

Dotaz: Je ve výdejním místě možnost platit kartou?

Odpověď: Dobrý den, bohužel ve výdejním místě platit kartou nelze a to z důvodu, že lékárna je pouze sjednané výdejní místo kde je možné si objednávku pouze vyzvednout. Veškeré účetnictví,re­klamace a vše kolem objednávky tedy neřeší lékárna ale náš e-shop. Není proto možné provádět platby na platebním terminálu lékárny a platby nám za objednávky. Děkuji za pochopení.

Nenechte si ujít novinky ze světa
usměvavých čoček!

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.