800 114 118

Volejte zdarma (po–pá: 8–16)

Přihlášení

Časté otázky: Výdejní místa

Položte jakoukoliv otázku týkající se kontaktních čoček. Odpověď dostanete během několika dnů. Nejzajímavější dotazy umístíme na naše stránky.

Přidat dotaz


Dodání do VM?

Dotaz: Dobrý den, jak se dozvím, že mám svou objednávku ve výdejním místě??? Můžu si tam zajít hned ráno?

Odpověď: Dobrý den, pokud máte zvolené osobní vyzvednutí ve výdejním místě, tak vyčkejte a jakmile bude balíček do výdejního místa doručen, přijde Vám sms na uvedený telefon a informační email, že je možné si objednávku již vyzvednout. Do té doby prosím do výdejního místa pro svou objednávku nechoďte, jelikož tam ještě Vaše objednávka nebude a tedy by cesta byla zbytečná.


Platba kartou ve výdejním místě?

Dotaz: Je ve výdejním místě možnost platit kartou?

Odpověď: Dobrý den, bohužel ve výdejním místě platit kartou nelze a to z důvodu, že lékárna je pouze sjednané výdejní místo kde je možné si objednávku pouze vyzvednout. Veškeré účetnictví,re­klamace a vše kolem objednávky tedy neřeší lékárna ale náš e-shop. Není proto možné provádět platby na platebním terminálu lékárny a platby nám za objednávky. Děkuji za pochopení.

Nenechte si ujít novinky ze světa
usměvavých čoček!

ShopRoku

VISA MasterCard

PayPal

Benefit Plus

ISIC

Sphere card

Asociace pro elektronickou komerci

Ověřeno zákazníky Heuréka

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.