800 114 118

Volejte zdarma (po–pá: 8–16)

Přihlášení

Přestaly vám čočky vyhovovat? Vyměníme vám je. Zdarma.

Změnily se parametry vaší oční vady? Potřebujete nové dioptrické kontaktní čočky? Pak nezbývá než koupit čočky nové a ty nevyhovující, které zbyly, vyhodit.

Pokud jste dnes již nevyhovující kontaktní čočky koupili u nás v uplynulých 365 dnech, vyhazovat je nemusíte. Pošlete nám je a my vám obratem vyexpedujeme čočky, které budou v souladu s vaší změněnou oční vadou. Samozřejmě, za tuto službu si nebudeme účtovat žádný poplatek.

Pravidla služby

  • Nákup dioptrických čoček, jejichž výměnu žádáte, proběhl nejpozději před 365 dny.
  • Nabídka výměny platí pouze pro vybrané dioptrické kontaktní čočky, označené logem a textem garance výměny.
  • Vyměňujeme pouze kompletní a nerozbalená balení kontaktních čoček.
  • Čočky, které chcete vyměnit, musíme mít aktuálně v prodeji.
  • Jestli se produkt přestal vyrábět, vyměníme vám ho za nástupnický produkt.

Jak mám postupovat v případě výměny?

  • Na e-mailovou adresu objednavky@vasecocky.cz pošlete informace o čočkách, které chcete vyměnit. Nezapomeňte připsat číslo původní objednávky, ve které jste dnes již nevyhovující čočky objednali.
  • Do zprávy napište parametry nových čoček (dioptrie).
  • Po potvrzení výměny z naší strany pošlete čočky na adresu Maternia s.r.o., Tovární 177, 378 33 Nová Bystřice. Na balíček napište číslo původní objednávky (stejné číslo jako v kroku 1).
  • Do několika dnů od nás obdržíte nové kontaktní čočky.

Nenechte si ujít novinky ze světa
usměvavých čoček!

ShopRoku

VISA MasterCard

PayPal

Benefit Plus

ISIC

Sphere card

Asociace pro elektronickou komerci

Ověřeno zákazníky Heuréka

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.