800 114 118

Volejte zdarma (po–pá: 8–16)

Přihlášení

Přestaly vám čočky vyhovovat? Vyměníme vám je. Zdarma.

Změnily se parametry vaší oční vady? Potřebujete nové dioptrické kontaktní čočky? Pak nezbývá než koupit čočky nové a ty nevyhovující, které zbyly, vyhodit.

Pokud jste dnes již nevyhovující kontaktní čočky koupili u nás v uplynulých 365 dnech, vyhazovat je nemusíte. Pošlete nám je a my vám obratem vyexpedujeme čočky, které budou v souladu s vaší změněnou oční vadou. Samozřejmě, za tuto službu si nebudeme účtovat žádný poplatek.

Pravidla služby

  • Nákup dioptrických čoček, jejichž výměnu žádáte, proběhl nejpozději před 365 dny.
  • Nabídka výměny platí pouze pro vybrané dioptrické kontaktní čočky, označené logem a textem garance výměny.
  • Vyměňujeme pouze kompletní a nerozbalená balení kontaktních čoček.
  • Čočky, které chcete vyměnit, musíme mít aktuálně v prodeji.
  • Jestli se produkt přestal vyrábět, vyměníme vám ho za nástupnický produkt.

Jak mám postupovat v případě výměny?

  • Na e-mailovou adresu objednavky@vasecocky.cz pošlete informace o čočkách, které chcete vyměnit. Nezapomeňte připsat číslo původní objednávky, ve které jste dnes již nevyhovující čočky objednali.
  • Do zprávy napište parametry nových čoček (dioptrie).
  • Po potvrzení výměny z naší strany pošlete čočky na adresu Maternia s.r.o., Tovární 177, 378 33 Nová Bystřice. Na balíček napište číslo původní objednávky (stejné číslo jako v kroku 1).
  • Do několika dnů od nás obdržíte nové kontaktní čočky.

Nenechte si ujít novinky ze světa
usměvavých čoček!

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.