800 114 118

Volejte zdarma (po–pá: 8–16)

Přihlášení

Vrácení zboží ve 14denní lhůtě

Na vrácení zboží do 14 dnů od data prodeje máte právo vždy, pokud jste koncový spotřebitel. Právo na vrácení zboží vám vzniká i při osobním odběru a zboží je možné vrátit bez udání důvodu.

Kupní smlouva vzniká odesláním objednávky zboží na e-shopu VašeČočky. Od kupní smlouvy je možné odstoupit do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží.

Prohlášení o odstoupení od smlouvy

Sdělení o odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy nám zašlete elektronicky na adresu reklamace@vasecocky.cz. Do e-mailu prosím uveďte tyto informace:

  • číslo objednávky
  • informace, zda se jedná o výměnu, reklamaci nebo vrácení zboží
  • popis problému
  • číslo LOT (číslo šarže)
  • informace, zda je balení otevřené či nerozbalené v původním stavu
  • případně fotografii balení čoček nebo čoček samotných

Odstoupení spotřebitele od kupní smlouvy musí být dodavateli doručeno nejpozději v poslední den 14denní lhůty. Nestačí jej v tento den pouze odeslat. Zboží může být po dohodě vráceno i později. Končí-li 14denní lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je brán nejbližší následující pracovní den.

Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy nám je doručeno odstoupení od smlouvy. Buď nám prohlášení doručte e-mailem, nebo ho rovnou přiložte ke zboží.

Vrácení zboží

Po odeslání prohlášení o odstoupení následně nám v co nejkratším termínu musíte zakoupené zboží předat. Reklamované zboží nám zašlete na adresu:

Maternia, s.r.o., reklamační oddělení
Tovární 177
378 33 Nová Bystřice

Sluneční brýle musí být při odstoupení od smlouvy vráceny zpět na adresu Prodávajícího v původním stavu, společně s doplňky jako je čistící hadřík a pouzdro, stejně jako nepoškozený obal – papírové a plastové balení, nálepky, označení produktu a certifikát pravosti.

Vracené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

Ke vracenému zboží doporučujeme vždy přiložit nákupní doklad, který jste při nákupu obdrželi na svou e-mailovou adresu. Tak snadněji identifikujeme, kdy jste u nás zboží kupovali.

Peníze za vrácené zboží zašleme na váš bankovní účet nejpozději do 14 dnů od doručení zboží na naše reklamační oddělení. Náklady na vrácení zboží jsou na straně kupujícího.

Jaké zboží nelze vrátit

Vyjma reklamací lze vrátit pouze neporušené zabalené kontaktní čočky, roztoky, oční kapky, sluneční brýle a další dioptrický sortiment. Pokud budou sluneční brýle nebo pouzdro/doplňky poškozeny nebo chybějící, vyhrazuje si prodávající právo na částečné vrácení peněz, nebo žádné vrácení peněz, v závislosti na rozsahu poškození dle posouzení prodávajícího.

Nenechte si ujít novinky ze světa
usměvavých čoček!

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.