800 114 118

Volejte zdarma (po–pá: 8–16)

Přihlášení

Valentýnská akce: 6% sleva na celý nákup, cestovní pouzdro nebo poštovné zdarma

Ať už valentýnský svátek slavíte či ne, můžete si k nákupu vybrat svůj dárek:

  • 6% slevu na celý nákup (nevztahuje se na poštovné)
  • dárek – stylovou cestovní sadu s motivem
  • poštovné zdarma

Akce platí jen do 19. 2. 2012.

Pokud si vyberete pouzdro, můžete v košíku změnit na typ, který se vám líbí nejvíce (tlačítko „upravit“).

Vybraná sleva se vám započítá až po kliknutí na tlačítko „Vybrat“.

Vyberte si svůj dárek
Sleva 6% na celý nákup Dárek - cestovní pouzdro Poštovné zdarma

Komentáře Přidat dotaz

  • Elis
    před 5 roky

    Dobrý den, taky bych chtěla využít Vaši akci, a bohužel mi to také nejde :/

    Odpovědět
    • Marek
      před 5 roky

      Máte smůlu, dneska máme volno ;)

      Odpovědět
      • Kateřina Vávrů
        před 5 roky

        Což není neobvyklé, protože je neděle :-)

        Odpovědět
    • Kateřina Vávrů
      před 5 roky

      Dobrý den, chybička se vloudila a už by to mělo fungovat správně. Pokud Vám to i přesto nepůjde, napište prosím do poznámky k objednávce, jakou slevu jste si vybrala a upravím to ručně.

      Odpovědět
      • Eliška Barešová
        před 5 roky

        Děkuji Vám, už jsem udělala objednávku :) Barešová

        Odpovědět
  • Helena Staňková
    před 5 roky

    Dobry den, do košíku mi nejde vložit cestovní pouzdro s motivem jako valentynsky darek. Muzete mi poradit? Dekuji

    Odpovědět
    • Kateřina Vávrů
      před 5 roky

      Dobrý den, prosím udělejte objednávku ještě jednou, už by to mělo fungovat. Případně napište do poznámky k objednávce, které pouzdro chcete přidat.

      Odpovědět
  • Lucie Svobodová
    před 5 roky

    Dobrý den. Právě jsem si do košíku přidala požadované zboží,celkem za 3tis. Bohužel mi nejde uložit valentýnská akce-sleva 6% z celého nákupu.Proč? Akce platí do 19.2,což je dnes,a platí to včetně tohoto data,ne?Kde je chyba? :) Bylo by možné abyste mi tuto akci-moji volbu přiložili vy? Velice děkuji.

    Odpovědět
    • Kateřina Vávrů
      před 5 roky

      Dobrý den, slevu jsem Vám do objednávky přidala.

      Odpovědět
  • Lenka Bartáková
    před 5 roky

    Dobrý den, do objednávky se mi započítala plná cena pouzdra, lze tuto objednávku ještě změnita, abych obdržela pouzdro zdarma?

    Odpovědět
    • Kateřina Vávrů
      před 5 roky

      Dobrý den, slevu na pouzdro jsem Vám do objednávky přidala.

      Odpovědět
  • Lenka Zapletalová
    před 5 roky

    Dobrý den, když si vyberu cestovní pouzdro a vložím jej do košíku, tak se mi načte plná cena pouzdra. Jak to udělám aby mi bylo zasláno zdarma?

    Odpovědět
    • Jiřina Nováková
      před 5 roky

      Dobrý den, cestovní pouzdro se k nákupu přidává zdarma – je nutné klepnout na tento banner viz výše na tlačítko „vybrat“ a zakoupit k tomu libovolný produkt.

      Odpovědět
  • Hana Šofková
    před 5 roky

    Dobrý den, omylen jsem odstranila z košíku cestovní pouzdro, když se ho tam snažím znovu vložit, napočítá se mi jeho půdovní hodnota 109 Kč.

    Odpovědět
    • Jiřina Nováková
      před 5 roky

      Dobrý den, v systému vidím, že se Vám povedla objednávka vytvořit i s pouzdrem zdarma.

      Odpovědět
  • Barbora Hosáková
    před 5 roky

    Dobrý den, já mám stejný problém jako ostatní tj. tlačítko Upravit se neukazuje.

    Odpovědět
    • Jiřina Nováková
      před 5 roky

      Dobrý den, tlačítko upravit je v košíku po pravé straně nad cenou, žádnou chybu v tomto směru jsme nenalezli. Po prokliku je možné vybrat motiv, o který máte zájem.

      Odpovědět
  • s.spisarova@seznam.cz
    před 5 roky

    mě tam vložit jde ale nedá se změnit motiv pomocí upravit jak bylo psáno v mailu..

    Odpovědět
    • Jiřina Nováková
      před 5 roky

      Dobrý den, omlouváme se za komplikace, už je vše v pořádku a vkládat a upravovat lze.

      Odpovědět
  • Veronika Křižková
    před 5 roky

    Dobrý den, chci se zeptat, proč mi nejde do košíku vložit cestovní pouzdro s motivem jako valentýnský dárek. Děkuji, Veronika

    Odpovědět
    • Jiřina Nováková
      před 5 roky

      Dobrý den, omlouváme se za komplikace, už je vše v pořádku a vkládat a upravovat lze.

      Odpovědět
      • Veronika Křižková
        před 5 roky

        Stále mi nešlo upravovat objednávku, tak jsem ji poslala i s tou variantou, kterou jste mi vybrali. Šlo by to změnit na typ - červená kaňka? Objednávka č. 201204460

        Odpovědět
        • Jiřina Nováková
          před 5 roky

          V objednávce je pouzdro vyměněno.

          Odpovědět

Další 4 komentáře

Údaje označené * jsou povinné

Nenechte si ujít novinky ze světa
usměvavých čoček!

ShopRoku

VISA

VISA Electron

Mastercard

Maestro

PayPal

Benefit Plus

ISIC

Sphere card

Asociace pro elektronickou komerci

Ověřeno zákazníky Heuréka

Ray Ban Reseller

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.