800 114 118

Volejte zdarma (Po-Pá: 8-16 hod)

Přihlášení

Valentýnská akce: 6% sleva na celý nákup, cestovní pouzdro nebo poštovné zdarma

Ať už valentýnský svátek slavíte či ne, můžete si k nákupu vybrat svůj dárek:

  • 6% slevu na celý nákup (nevztahuje se na poštovné)
  • dárek – stylovou cestovní sadu s motivem
  • poštovné zdarma

Akce platí jen do 19. 2. 2012.

Pokud si vyberete pouzdro, můžete v košíku změnit na typ, který se vám líbí nejvíce (tlačítko „upravit“).

Vybraná sleva se vám započítá až po kliknutí na tlačítko „Vybrat“.

Vyberte si svůj dárek
Sleva 6% na celý nákup Dárek - cestovní pouzdro Poštovné zdarma

Komentáře Přidat dotaz

  • Elis
    před 4 roky

    Dobrý den, taky bych chtěla využít Vaši akci, a bohužel mi to také nejde :/

    Odpovědět
    • Marek
      před 4 roky

      Máte smůlu, dneska máme volno ;)

      Odpovědět
      • Kateřina Vávrů
        před 4 roky

        Což není neobvyklé, protože je neděle :-)

        Odpovědět
    • Kateřina Vávrů
      před 4 roky

      Dobrý den, chybička se vloudila a už by to mělo fungovat správně. Pokud Vám to i přesto nepůjde, napište prosím do poznámky k objednávce, jakou slevu jste si vybrala a upravím to ručně.

      Odpovědět
      • Eliška Barešová
        před 4 roky

        Děkuji Vám, už jsem udělala objednávku :) Barešová

        Odpovědět
  • Helena Staňková
    před 4 roky

    Dobry den, do košíku mi nejde vložit cestovní pouzdro s motivem jako valentynsky darek. Muzete mi poradit? Dekuji

    Odpovědět
    • Kateřina Vávrů
      před 4 roky

      Dobrý den, prosím udělejte objednávku ještě jednou, už by to mělo fungovat. Případně napište do poznámky k objednávce, které pouzdro chcete přidat.

      Odpovědět
  • Lucie Svobodová
    před 4 roky

    Dobrý den. Právě jsem si do košíku přidala požadované zboží,celkem za 3tis. Bohužel mi nejde uložit valentýnská akce-sleva 6% z celého nákupu.Proč? Akce platí do 19.2,což je dnes,a platí to včetně tohoto data,ne?Kde je chyba? :) Bylo by možné abyste mi tuto akci-moji volbu přiložili vy? Velice děkuji.

    Odpovědět
    • Kateřina Vávrů
      před 4 roky

      Dobrý den, slevu jsem Vám do objednávky přidala.

      Odpovědět
  • Lenka Bartáková
    před 4 roky

    Dobrý den, do objednávky se mi započítala plná cena pouzdra, lze tuto objednávku ještě změnita, abych obdržela pouzdro zdarma?

    Odpovědět
    • Kateřina Vávrů
      před 4 roky

      Dobrý den, slevu na pouzdro jsem Vám do objednávky přidala.

      Odpovědět
  • Lenka Zapletalová
    před 4 roky

    Dobrý den, když si vyberu cestovní pouzdro a vložím jej do košíku, tak se mi načte plná cena pouzdra. Jak to udělám aby mi bylo zasláno zdarma?

    Odpovědět
    • Jiřina Nováková
      před 4 roky

      Dobrý den, cestovní pouzdro se k nákupu přidává zdarma – je nutné klepnout na tento banner viz výše na tlačítko „vybrat“ a zakoupit k tomu libovolný produkt.

      Odpovědět
  • Hana Šofková
    před 4 roky

    Dobrý den, omylen jsem odstranila z košíku cestovní pouzdro, když se ho tam snažím znovu vložit, napočítá se mi jeho půdovní hodnota 109 Kč.

    Odpovědět
    • Jiřina Nováková
      před 4 roky

      Dobrý den, v systému vidím, že se Vám povedla objednávka vytvořit i s pouzdrem zdarma.

      Odpovědět
  • Barbora Hosáková
    před 4 roky

    Dobrý den, já mám stejný problém jako ostatní tj. tlačítko Upravit se neukazuje.

    Odpovědět
    • Jiřina Nováková
      před 4 roky

      Dobrý den, tlačítko upravit je v košíku po pravé straně nad cenou, žádnou chybu v tomto směru jsme nenalezli. Po prokliku je možné vybrat motiv, o který máte zájem.

      Odpovědět
  • s.spisarova@seznam.cz
    před 4 roky

    mě tam vložit jde ale nedá se změnit motiv pomocí upravit jak bylo psáno v mailu..

    Odpovědět
    • Jiřina Nováková
      před 4 roky

      Dobrý den, omlouváme se za komplikace, už je vše v pořádku a vkládat a upravovat lze.

      Odpovědět
  • Veronika Křižková
    před 4 roky

    Dobrý den, chci se zeptat, proč mi nejde do košíku vložit cestovní pouzdro s motivem jako valentýnský dárek. Děkuji, Veronika

    Odpovědět
    • Jiřina Nováková
      před 4 roky

      Dobrý den, omlouváme se za komplikace, už je vše v pořádku a vkládat a upravovat lze.

      Odpovědět
      • Veronika Křižková
        před 4 roky

        Stále mi nešlo upravovat objednávku, tak jsem ji poslala i s tou variantou, kterou jste mi vybrali. Šlo by to změnit na typ - červená kaňka? Objednávka č. 201204460

        Odpovědět
        • Jiřina Nováková
          před 4 roky

          V objednávce je pouzdro vyměněno.

          Odpovědět

Údaje označené * jsou povinné

Nenechte si ujít novinky ze světa
usměvavých čoček!

VISA MasterCard

PayPal

Benefit Plus

ISIC

Sphere card

Asociace pro elektronickou komerci

Ověřeno zákazníky Heuréka