800 114 118

Volejte zdarma (po–pá: 8–16)

Přihlášení

Zákaznická podpora na e-shopu Vašečočky.cz a Vašešošovky.sk – zkrácený úvazek

Maternia, největší prodejce kontaktních čoček ve střední Evropě, hledá spolehlivého, šikovného a komunikativního kolegu/kolegyni do našeho týmu zákaznické podpory na poloviční úvazek na pozici pracovník zákaznického servisu na českém e-shopu Vašečočky.cz a slovenském e-shopu Vašešošovky.sk.

Nabídka je vhodná pro každého, kdo se nebojí dělat radost klientům, řešit jejich požadavky, umí skvěle česky a zároveň rozumí mluvené i psané slovenštině.

V rámci zákaznické podpory na e-shopu očekávej řešení dotazů, reklamací od klientů po telefonu i na e-mailu, komunikaci s jednotlivými odděleními společnosti a hlavně s kolegy z mezinárodního týmu zákaznického servisu v angličtině.

Očekáváme od tebe

  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni, další jazyky výhodou
  • Smysl pro detail, dobré organizační schopnosti, zdravé sebevědomí
  • Výborné komunikační schopnosti, zákaznicky orientovaný přístup a schopnost empatie
  • Výborný psaný i mluvený projev v češtině (stylistika, pravopis) a porozumění psanému i mluvenému slovu ve slovenštině
  • Dobrou znalost práce s PC (email, internet)

Nabídneme ti

  • Zajímavou práci v rychle rostoucí firmě, každý den bude jiný
  • Práci v mladém mezinárodním kolektivu plném nadšených lidí, s možností využití několika cizích jazyků
  • Příležitosti pro osobní růst – rozmanitá školení, lekce anglického jazyka s rodilým mluvčím
  • Možnost prosadit vlastní názory a uvést v praxi vlastní nápady
  • Příjemné prostředí v nových kancelářích v centru Prahy s dobrou dostupností
  • Jistotu a zázemí stabilní prosperující firmy
  • Možnost využití home-office

Co budeš u nás dělat

  • Komunikovat se zákazníky (email, telefon) – budeš řešit dotazy, stížnosti, úpravy v objednávkách
  • Starat se o co nejlepší hodnocení od klientů na srovnávacích a hodnotících webech
  • Spravovat sociální sítě – Facebook, Twitter, aktivně reagovat na zprávy a připomínky od klientů
  • Komunikovat s ostatními odděleními společnosti (logistika, marketing, IT-oddělení, účetní a obchodní oddělení)

Zajímají nás tvoje schopnosti, nikoliv dosažená praxe. Pozice je vhodná pro absolventy, maminky na rodičovské dovolené, vlastně kohokoliv, kdo má potřebný proaktivní přístup a pozitivní energii.

Místo výkonu práce: Bruselská 4 , Praha 2 – Vinohrady
Pracovní poměr: hlavní pracovní poměr – poloviční úvazek (20 hodin týdně)
Možnost nástupu: ihned

V případě zájmu prosím svá CV zasílejte na emailovou adresu eva.varganova@maternia.cz

Nenechte si ujít novinky ze světa usměvavých čoček!

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.