800 114 118

Volejte zdarma (po–pá: 8–16)

Přihlášení

Pracovník/pracovnice zákaznického servisu s němčinou

Maternia, největší prodejce kontaktních čoček ve střední Evropě, hledá spolehlivého a důsledného kolegu na pozici Pracovník zákaznického servisu s němčinou.

Požadujeme

  • Zkušenosti s telemarketingem (zkušenosti v komunikaci se zákazníkem – min. 1 rok praxe na obdobné či podobné pozici)
  • Smysl pro detail, organizovanost, důslednost, zdravé sebevědomí, empatii a spolehlivost
  • Výborné komunikační dovednosti
  • Výborný psaný projev (stylistika, pravopis)
  • Vysoké pracovní nasazení
  • Zákaznicky orientovaný přístup
  • Dobrá znalost práce s PC (email, internet)
  • Znalost dalšího jazyka na komunikativní úrovní výhodou
  • Výhodou zkušenosti s prací v internetovém obchodě

Nabízíme

  • Různorodou a zajímavou práci v rychle rostoucí firmě
  • Kolegy, kteří jsou zapálení do své práce
  • Příležitosti pro osobní růst – placená školení
  • Jistotu a zázemí stabilní prosperující firmy
  • Lekce anglického jazyka

Náplň práce

  • Komunikace se zákazníky (email, telefon) – řešení dotazů, úprav v objednávkách
  • Správa sociálních sítí – Facebook
  • Práce s software – Zendesk, Trello, interní software pro správu objednávek
  • Komunikace s dalšími členy týmu (logistika, marketing)
  • Koordinace a zaškolování dalšich kolegyň ze zákaznického servisu
  • Administrativní činnost podle aktuální potřeby.

Místo výkonu práce: Bruselská 4 , Praha – Vinohrady
Pracovní poměr: hlavní pracovní poměr nebo živnostenský list
Možnost nástupu: ihned

V případě zájmu prosím svá CV zasílejte na emailovou adresu eva.varganova@maternia.cz

Nenechte si ujít novinky ze světa
usměvavých čoček!

ShopRoku

VISA

VISA Electron

Mastercard

Maestro

PayPal

Benefit Plus

ISIC

Sphere card

Asociace pro elektronickou komerci

Ověřeno zákazníky Heuréka

Ray Ban Reseller

Meller

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.