800 114 118

Volejte zdarma (po–pá: 8–16)

Přihlášení

Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

1.1. Níže uvedené obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.vasecocky.cz. Obchodní podmínky vymezují a upřesňují práva a povinnosti smluvních stran při uzavření kupní smlouvy (dále jen „smlouva“), jako i práva a povinnosti z vad zboží. Obchodní podmínky také poskytují poučení, které je prodávající dle zákona povinen učinit vůči spotřebiteli.

1.2. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Smlouva se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, v platném znění (dále jen „OZ“), a to zejména ustanoveními o kupní smlouvě § 2079 a násl. OZ. Touto právní úpravou se smlouva řídí bez ohledu na to, zda na straně kupující vystupuje podnikatel nebo spotřebitel.

1.3. V případě, že je kupující spotřebitelem, uplatní se navíc také ustanovení o ochraně spotřebitele dle § 1810 – § 1840 OZ a zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění (dále jen „ZOS“). V takovém případě jde o tzv. spotřebitelskou smlouvu.

2. Vymezení pojmů

2.1. Spotřebi­telem je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

2.2. Za podnikatele se mimo jiné považuje každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku.

2.3. Spotřebi­telská smlouva je smlouva, kterou se spotřebitelem uzavírá podnikatel.

3. Identifikace prodávajícího

Tento internetový obchod provozuje společnost Maternia, s.r.o. se sídlem Vídeňská 12, 378 33 Nová Bystřice, IČ 26104784, zapsaná v obchodním rejstříku, vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích, oddíl C, 14226 (dále jen „prodávající“). Další informace naleznete na stránce kontakt.

4. Označení zboží a popis jeho hlavních činností

Označení a vlastnosti zboží jsou uvedeny u každého jednotlivého výrobku na našich internetových stránkách www.vasecocky.cz.

5. Cena zboží včetně všech daní a poplatků

5.1. Na internetových stránkách je při každém výrobku uváděna cena výrobku, ke které se přičítají pouze náklady na dopravu zboží (viz níže).

5.2. Ceny jsou zásadně uváděny s DPH, není-li zřetelně uvedeno u konkrétního výrobku jinak.

5.3. Ceny jsou vyhlášeny na dobu neurčitou. Kupující má možnost se před provedením objednávky seznámit se skutečností, po jakou dobu zůstává nabídka nebo cena v platnosti.

5.4. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat. 5.5. Při zjevně chybném stanovení ceny nebo při zjevných početních chybách je prodávající oprávněn žádat po kupujícím poskytnutí dodatečně odpovídající platby nebo od smlouvy odstoupit.

6. Způsob platby

Objednané zboží můžete zaplatit těmito způsoby:

6.1. Platba při převzetí zboží (dobírka, osobní odběr)
Zvolíte-li v průběhu objednávky platbu při převzetí zboží, uhradíte zásilku pracovníkovi České pošty nebo společnosti GLS a PPL v hotovosti. V hotovosti také můžete uhradit zásilku v případě osobního odběru na některém z našich výdejních míst nebo v PPL ParcelShopu a v GLS ParcelShopu.

6.2. Platba převodem na účet

6.2.1. V případě platby převodem je nutné objednávku před expedicí uhradit. Platbu prosím odešlete na náš bankovní účet č. 2111829697/2700, variabilním symbolem (VS) platby je číslo objednávky. Před odesláním platby prosím pečlivě zkontrolujte zadané údaje, předejdete tak komplikacím s vyřízením objednávky.
6.2.2. Objednané zboží v případě platby převodem expedujeme po připsání platby na náš účet. Pokud chcete expedici urychlit, pošlete prosím na e-mailovou adresu objednavky@vasecocky.cz potvrzení o dokončené platbě a číslo objednávky.

6.3. Platba kartou. Nejrychlejší způsob, jak zaplatit za Vaše čočky.

6.3.1. V případě platby kartou budete po dokončení objednávky přesměrováni na platební bránu standardu 3D secure VISA/MC, kde budete vyzváni k úhradě. Platební údaje zadáváte přímo v platební aplikaci na straně poskytovatele, přenos dat z Vašeho počítače je zabezpečen šifrovacím algoritmem. Systém Vás požádá o zadání následujících údajů:
  • číslo platební karty
  • datum ukončení platnosti karty
  • CVV2/CVC2 – poslední trojčíslí předtištěné na podpisovém proužku Vaší karty
6.3.2. Na platební bráně můžete zaplatit prostřednictvím karet MasterCard, Maestro, VISA, VISA Electron, Vaše karta musí mít povoleny platby na Internetu. V případě, že bude platba zamítnuta, kontaktujte svoji banku.

6.4. Paypal

Placení pomocí online brány Paypal. Peníze budou ihned převedeny na náš účet.

6.5. Daňový doklad za VašeČočky zasíláme zcela automaticky e-mailem, můžete si jej kdykoli stáhnout po přihlášení v klientské sekci. Elektronický doklad je v souladu se zákony ČR a je plně dostačující pro daňovou evidenci i účetnictví.

6.6. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

7. Způsob plnění

Zboží dodáváme prostřednictvím České pošty, GLS nebo PPL. Veškeré společnosti umožňují platbu v hotovosti při převzetí zásilky. Možný je také osobní odběr ve výdejních místech nebo v PPL ParcelShopech.

7.1. Osobní odběr

7.1.1. Máte-li v okolí jedno z našich výdejních míst, můžete si objednané zboží vyzvednout osobně. Osobní odběr je stejně rychlý jako expedice Českou poštou, GLS nebo PPL – zboží skladem je připraveno k vyzvednutí následující pracovní den od přijetí objednávky.

7.1.2. Zásilka je pro vás na výdejním místě připravena 30 dnů. Na výdejních místech je možné platit pouze v hotovosti.

7.1.3. Vždy vyčkejte na e-mailovou zprávu a SMS od nás, že je objednávka připravena k vyzvednutí.

7.2. Česká pošta

7.2.1. Pošta garantuje dodání zásilky do 24 hodin. Jestliže Vás nezastihl doručovatel České pošty, zůstane zásilka na vaší dodací poště uložena 5 dnů.

7.2.2. Pokud si ji nestihnete vyzvednout, vrací se nám zpět. Zásilku, která se nám vrátí zpět jako nevyzvednutá, Vám v případě zájmu znovu vyexpedujeme. Za opětovné zaslání si účtujeme 89 Kč.

7.2.3. Po expedici jsme na e-mailovou adresu, kterou jste zadali v objednávce, zaslali číslo, pod kterým zásilku dohledáte na stránkách České pošty.

7.3. GLS a GLS Parcel Shop

7.3.1. GLS patří k předním českým dopravcům balíkových zásilek. Také GLS nabízí sledování zásilek on-line. GLS Parcel Shop slouží pro pohodlné převzetí zásilky s dlouhou otevírací dobou. Vaše zásilka zůstane na GLS Parcel Shopu k vyzvednutí po dobu 5 pracovních dnů.

7.4. PPL a PPL Parcel Shop

7.4.1. PPL patří mezi přední poskytovatele přepravních služeb pro firmy a podnikatele. PPL Parcel Shop je nejširší a zároveň nejrychleji se rozšiřující sítí výdejních a prodejních míst v České republice. Tato síť je určena všem, kteří se nechtějí vázat na určitý čas doručení. PPL ParcelShop můžete navštívit kdykoli v otevíracích hodinách včetně víkendů. Vaše zásilka zůstane na Parcel Shopu k vyzvednutí 7 dnů. Také PPL nabízí sledování zásilek on-line.

7.4.2. V případě jakéhokoli problému s doručením objednaného zboží (typicky zpoždění dodání, ztráta zásilky u dopravce, poškozená zásilka) nás neváhejte kontaktovat na bezplatné zákaznické lince 800 114 118 (v pracovních dnech mezi 8–16 hod.) nebo nám napište na objednavky@vasecocky.cz. V případě, že Vám přepravce doručí poškozenou zásilku, nepřebírejte ji a ihned nás kontaktujte.

8.Doba dodání

8.1. Zboží, které je skladem, je expedováno v závislosti na způsobu dodání dle níže zobrazené tabulky:

Způsob dodání Doba objednávky Den expedice Předpokládané doručení
Dobírka Česká pošta – balík do ruky do 14.00 hod v den přijetí objednávky následující den po přijetí objednávky
Dobírka Česká pošta – balík do ruky po 14.00 hod následující den po přijetí objednávky následující den po expedici
Dobírka Česká pošta – balík na poštu do 14.00 hod v den přijetí objednávky následující den po přijetí objednávky
Dobírka Česká pošta – balík na poštu po 14.00 hod následující den po přijetí objednávky následující den po expedici
Dobírka GLS do 14.00 hod v den přijetí objednávky následující den po přijetí objednávky
Dobírka GLS po 14.00 hod následující den po přijetí objednávky následující den po expedici
Dobírka PPL do 14.00 hod v den přijetí objednávky následující den po přijetí objednávky
Dobírka PPL po 14.00 hod následující den po přijetí objednávky následující den po expedici
Platba předem v den připsání platby na náš účet/
přijetí potvrzení o provedení transakce
následující den po expedici
Výdejní místa do 14.00 hod v den přijetí objednávky
(odeslání do výdejního místa)
následující den po přijetí objednávky
(je připravena k vyzvednutí)
Výdejní místa po 14.00 hod následující den po přijetí objednávky následující den po expedici
Dobírka GLS ParcelShop do 14.00 hod v den přijetí objednávky následující den po přijetí objednávky
Dobírka GLS ParcelShop po 14.00 hod následující den po přijetí objednávky následující den po expedici
Dobírka PPL ParcelShop do 14.00 hod v den přijetí objednávky následující den po přijetí objednávky
Dobírka PPL ParcelShop po 14.00 hod následující den po přijetí objednávky následující den po expedici

Pozn.: Výše uvedené doby se vztahují na pracovní dny. Česká pošta, GLS a PPL nám garantují doručení následující pracovní den po podání zásilky. Ve výjimečných případech se může zásilka zpozdit.

8.2. Zboží, které není skladem, dodáváme zpravidla do týdne. Pokud by ve výjimečných případech došlo ke zdržení zásilky, budeme Vás kontaktovat.

9. Náklady na dodání zboží

9.1. Doprava, resp. vyzvednutí (i balné) u objednávky nad 1500 Kč je zdarma.

9.2. K objednávkám do 1500 Kč platíte pouze náklady na přepravu, což je poštovné, resp. poplatek za osobní odběr. Neúčtujeme žádné balné ani obdobné přirážky. K ceně zboží jsou v závislosti na způsobu doručení účtovány tyto částky:

Způsob dodání Objednávka do 1.500 Kč Objednávka nad 1.500 Kč
Česká pošta – balík do ruky 89,– Kč dobírka, 59,– Kč při platbě předem 0,– Kč
Česká pošta – balík na poštu 89,– Kč dobírka, 59,– Kč při platbě předem 0,– Kč
GLS 89,– Kč dobírka, 59,– Kč při platbě předem 0,– Kč
PPL 89,– Kč dobírka, 59,– Kč při platbě předem 0,– Kč
Osobní odběr 24,– Kč 0,– Kč
PPL ParcelShop 54,– Kč dobírka, 24,– Kč při platbě předem 0,– Kč
GLS ParcelShop 54,– Kč dobírka, 24,– Kč při platbě předem 0,– Kč

9.3. V případě, že dojde k vrácení odeslané zásilky (nepřevzetí zásilky zákazníkem) a zákazník požádá o jeho opětovné zaslání, bude účtován paušální poplatek ve výši 89 Kč.

10. Práva z vadného plnění, práva ze záruky a podmínky pro uplatňování těchto práv (Reklamační řád)

A. (ZÁKONNÁ) ODPOVĚDNOST ZA JAKOST PŘI PŘEVZETÍ

10.1. Ustanovení této části A. o zákonné odpovědnosti za jakost při převzetí se uplatní v případě, že kupujícím je spotřebitel. Jde-li o nákup ze strany podnikatele, uplatní se obecná ustanovení o kupní smlouvě dle § 2099 a násl. OZ (práva z vadného plnění).

10.2. Rozsah odpovědnosti.

V rámci odpovědnosti za jakost při převzetí odpovídáme, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména odpovídáme, že v době, kdy jste zboží převzali
  • má zboží vlastnosti, které byly ujednány, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které jsme my nebo výrobce popsali nebo které jste očekávali s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy námi prováděné,
  • se zboží hodí k účelu, který pro její použití uvádíme nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
  • je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.

10.3. Doba k uplatnění vad.

Jako kupující jste oprávněni uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Projeví-li se vada v období od šesti do dvaceti čtyř měsíců od převzetí, je nutno přítomnost vady v době převzetí prokázat.

10.4. Nároky z vad.

10.4.1. Nemá-li věc vlastnosti stanovené výše, můžete jako kupující požadovat
  • dodání nové věci bez vad (tj. výměnu věci), pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud se vada týká pouze součásti věci, můžete požadovat jen výměnu součásti.
  • není-li to možné, můžete odstoupit od smlouvy (a žádat vrácení peněz). Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, máte právo na bezplatné odstranění vady.
  • vedle práv dle písm. a) a b) (tj. neodstoupíte-li od smlouvy nebo neuplatníte-li právo na dodání nové věci bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu věci) můžete požadovat přiměřenou slevu. Máte právo na přiměřenou slevu i v případě, že nemůžeme dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že nezjednáme nápravu v přiměřené době nebo že by Vám zjednání nápravy jako spotřebiteli působilo značné obtíže.
10.4.2. V případě opakovaného výskytu opravitelné vady po opravě nebo pro větší počet opravitelných vad, máte právo na:
  • dodání nové věci,
  • nebo výměnu součásti,
  • nebo právo od smlouvy odstoupit.

10.5. Podmínky uplatnění vad

10.5.1. Pro uplatnění vad, jakož i veškerých dalších reklamací, potřebujeme kopii potvrzení o aplikaci kontaktních čoček (ne starší než jeden rok), dále platí podmínky uvedené v této části odstavce A, tj. zejména zaslání zboží zpět na naší adresu, popsání vady a volby práva z odpovědnosti za vady.

10.5.2. Jestliže již došlo k vybalení kontaktní čočky z přepravního pouzdra (blisteru), je nutné, aby byla čočka zaslána v pouzdru s roztokem. Pokud nebude tento postup dodržen, je možné, že dojde v průběhu přepravy k poškození v rozsahu, který neumožní řádné posouzení reklamovaného zbo­ží.

10.6. Vady se uplatňují u prodávajícího na adrese

Maternia, s.r.o.
Tovární 177
378 33 Nová Bystřice

10.7. Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu prodávající strana v písemné formě,
  • kdy právo uplatnil,
  • co je obsahem reklamace (popis vady) a
  • jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje.
10.8. Průběh reklamace

10.8.1. Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku potřebná k odbornému posouzení vady.

10.8.2. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.

10.8.3. Podmínkou pro běh těchto lhůt však je, že spotřebitel k vyřízení reklamace poskytl prodávajícímu požadovanou potřebnou součinnost, tedy zejména, že umožnil prodávajícímu přezkoumat reklamovaný výrobek.

10.8.4. O vyřízení reklamace je prodávající povinen spotřebitele vyrozumět a kupující je povinen zboží převzít, nedohodnou-li se strany jinak.

10.8.5. Po vyřízení reklamace prodávající kupujícímu vydá písemné potvrzení
  • o datu a způsobu vyřízení reklamace
  • včetně potvrzení o provedení opravy
  • a době jejího trvání
  • případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
10.8.6. Pro uplatnění vad zboží (reklamaci) můžete použít i tento formulář zde.

B. (SMLUVNÍ) ZÁRUKA ZA JAKOST

10.9. Úprava v této části B se použije jak na smlouvy uzavřené se spotřebiteli, tak s podnikateli.

10.10. Prodávající poskytuje smluvní (dobrovolnou) záruku za jakost pouze v případě, že je na prodávané věci, na jejím obalu, v návodu připojenému k věci nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze věc použít. V takovém případě se prodávající zavazuje, že věc bude po danou dobu způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti.

10.11. Ustanovení čl. 10.4 až 10.8.6 uvedeny výše u odpovědnosti za jakost se v takovém případě použijí ve stejném rozsahu.

C. ZVLÁŠTNÍ PRÁVA A POVINNOSTI TÝKAJÍCÍ SE DÍLČÍCH VÝROBKŮ

10.12. Sluneční brýle musí být při odstoupení od smlouvy vráceny zpět na adresu Prodávajícího v původním stavu, společně s doplňky jako je čistící hadřík a pouzdro, stejně jako nepoškozený obal – papírové a plastové balení, nálepky, označení produktu a certifikát pravosti. Pro navrácení kupní ceny musí být vráceny i dárky a bonusové produkty, zakoupené z bonusových bodů získaných z tohoto produktu.

Povinností kupujícího je zajistit, aby byly sluneční brýle doručeny bezpečně: sluneční brýle musí být vráceny na adresu odesílatele a náležitě zabaleny, aby se předešlo poškození.

Pokud budou sluneční brýle nebo pouzdro/doplňky poškozeny nebo chybějící, vyhrazuje si prodávající právo na částečné vrácení peněz, nebo žádné vrácení peněz, v závislosti na rozsahu poškození dle posouzení prodávajícího.

Objednací číslo vrácených brýlí musí být napsáno na balíku, ne na obalu produktu, aby bylo zabráněno prodlení při identifikaci odesílatele.

11. Garance výměny 365

V rámci našeho programu Garance výměny 365 Vám bezplatně vyměníme kontaktní čočky, které jste u nás zakoupili v uplynulých 365 dnech, jestli se Vám změnily dioptrické parametry. Více informací s podmínkami, za kterých tak učiníme, naleznete zde.

12. Náklady na prostředky komunikace na dálku

Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění objednávky se neliší od Vaší základní sazby.

13. Poučení spotřebitele o právu na odstoupení od smlouvy

13.1. Do 14 dnů máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu a bez jakékoli sankce.

13.2. Máte právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete zboží.

13.3. Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat prodávajícího, společnost Maternia, s.r.o., IČ: 26104784, Vídeňská 12, 378 33 Nová Bystřice, a to formou jednostranného právního jednání

  • dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu
Maternia, s.r.o.
Tovární 177
378 33 Nová Bystřice

13.4. Pro lepší orientaci uvítáme, jestli v odstoupení uvedete číslo objednávky, resp. variabilní symbol faktury. Tento údaj však není povinný.

13.5. Pro odstoupení od smlouvy můžete použít vzorový formulář zde, není to však Vaší povinností.

13.6. Na naší webové stránce www.vasecocky.cz můžete rovněž elektronicky vyplnit a odeslat formulář pro odstoupení od smlouvy nebo jakékoliv jiné jednoznačné prohlášení. Využijete-li této možnosti, obratem Vám zašleme potvrzení o přijetí tohoto oznámení o odstoupení od smlouvy.

13.7. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

13.8. Pokud řádně odstoupíte od této smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi v souvislosti s kupní smlouvou, od níž bylo odstoupeno, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použili pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčili jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady.

13.9. Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží nebo prokážete-li, že jste zboží odeslali zpět, podle toho, co nastane dříve.

13.10. Místo vrácení platby můžete požadovat dodání jiného zboží dle Vašeho výběru, pokud nás o Vašem rozhodnutí včas informujete, nejlépe již spolu s odstoupením od smlouvy.

13.11. Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, zašlete zpět nebo je předejte na adrese

Maternia, s.r.o.
Tovární 177
378 33 Nová Bystřice

13.12. V případě odstoupení od smlouvy máte povinnost vrátit veškeré dodané zboží, a to včetně dárků a zboží dodaného zdarma nebo za nižší cenu. V případě, že nevrátíte veškeré dodané zboží nebo vrátíte pouze jen jeho část, máme právo vrácenou kupní cenu poměrně snížit o výši nevráceného zboží. Zboží poskytnuté za sníženou cenu nebo zdarma se pro účely vrácení oceňuje běžnou tržní cenou (a to cenou, za kterou zboží běžně prodáváme, nebo za kterou bychom jej prodávali, pokud aktuálně není zboží nabízeno).

13.13. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím 14 dnů po odstoupení od smlouvy.

13.14. Přímé náklady spojené s vrácením zboží nesete Vy. Veškeré zboží nabízené na našich stránkách může být ze své podstaty vráceno obvyklou poštovní cestou, proto Vám nevzniknou jiné náklady na navrácení zboží než poštovné.

13.15. Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

13.16. Právo na odstoupení jak uvedeno výše nevzniká u smluv na zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele a zboží, které podléhá rychlé zkáze. Vyjma reklamací lze vrátit pouze neporušené zabalené kontaktní čočky, roztoky, oční kapky a další dioptrický sortiment.

14. Mimosoudní vyřizování stížnosti spotřebitelů

Mimosoudní řešení sporů je možné zejména prostřednictvím (i) dohody (ii) mediace či (iii) rozhodčího řízení a je založeno na dobrovolné účasti obou stran. Máte právo se na nás obrátit s jakoukoli stížností a žádostí o mimosoudní řešení sporu, a to na adresy, resp. emailové adresy uvedeny výše.

15. Orgán dohledu nebo státního dozoru

Subjektem mimosoudního řízení je v případě internetového obchodu Česká obchodní inspekce (dále jen „ČOI“), která je dozorovým a kontrolním orgánem státní správy na úseku práv spotřebitele. Podnět ČOI můžete podat i prostřednictvím internetových stránek ČOI zde.

16. Uložení smlouvy a přístup k ní

Uzavřená smlouva je námi archivována za účelem jejího splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám. Na požádání Vám k ní umožníme přístup. Smlouva je také součástí emailové zprávy, kterou potvrzujeme Vaší objednávku.

17. Jazyk smlouvy

Smlouva je uzavírána v českém jazyce.

18. Technické kroky vedoucí k uzavření smlouvy a opravování chyb objednávky

18.1. Vytvoření objednávky. V tomto kroku vyberete požadované zboží, příp. jeho vlastnosti a počet kusů.

18.2. Kontrola objednávky. Před dokončením objednávky máte vždy možnost objednávku zkontrolovat a případně se vrátit se o krok zpět a změnit, resp. opravit vstupní údaje zadané při realizaci objednávky, zejm. upravit množství objednávaného zboží či přidat další výrobek. Celá objednávka a její cena bude následně automaticky aktualizována.

18.3. Odeslání objednávky. Objednávku odešlete elektronickou formou. Objednávka se považuje za návrh smlouvy.

18.4. Potvrzení o přijetí objednávky. Neprodleně po obdržení objednávky Vám potvrdíme její doručení, je-li zboží dostupné skladem. Potvrzení zašleme na emailovou adresu, kterou jste zadali. Doručením bezvýhradného potvrzení dochází k uzavření kupní smlouvy. Od tohoto momentu vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny smlouvou a obchodními podmínkami, které jsou nedílnou součástí této smlouvy. Podáním objednávky stvrzujete, že jste se seznámili s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasíte.

18.5. Odstoupení od smlouvy z naší strany. Právo na odstoupení od smlouvy máme kromě zákonných důvodů také v případě, že (i) sjednaná kupní cena nebyla zaplacena řádně a včas, (ii) dále v případě, že údaje o nabízeném zboží včetně informací o jeho kupní ceně, dostupnosti, slevě nebo akci, nebyly zadány na internetových stránkách ve správném znění, zejména kvůli technické chybě na naší straně nebo (iii) došlo k nepředvídatelným okolnostem ze strany třetích osob nebo vyšší moci (vis maior), pro které nelze za sjednaných podmínek zboží dodat. Pro případ neplatnosti smlouvy z důvodu omylu si vzájemně sjednáváme, že za rozhodující okolnosti považujeme zejména identifikaci, vlastnosti a dostupnost zboží, identifikaci kupujícího, výši kupní ceny, výši a podmínky uplatnění případné slevy nebo jiné akční nabídky, způsob platby a způsob dodání zboží.

18.6. Smluvní strany se dohodly, že uzavřením kupní smlouvy kupující souhlasí se zasíláním upozornění na docházející zásobu nakupovaného nebo obdobného zboží („Čočkohlídač“), a to prostřednictvím emailové zprávy či prostřednictvím uživatelského profilu na www.facebook.com. Součástí každého takového upozornění je i možnost odhlášení z automatického hlídání stavu zásob kupujícího.

19. Stažení obchodních podmínek a smlouvy

Obchodní a reklamační podmínky jsou ke stažení zde. Znění smlouvy je součástí emailové zprávy, kterou potvrzujeme Vaší objednávku.

20. Ochrana osobních údajů

20.1. Vaše osobní údaje (viz níže) uchováváme jako jejich správce v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění (dále jen „ZOOÚ“).

20.2. Odesláním objednávky nám dobrovolně poskytujete Vaše osobní údaje, a to jméno, příjmení, telefonní číslo, email a adresu a také fakturační údaje. Zároveň souhlasíte s tím, že Vaše osobní údaje budou použity pro účely související s vyřízením objednávky a pro případné uplatnění práv smluvních stran po jejím vyřízení. Údaje budeme uchovávat do odvolání Vašeho souhlasu.

20.3. Osobní údaje nebudou zneužity. Data nejsou sdílena s aplikacemi třetích osob. Nebudou zejména poskytnuty třetím stranám, využity k periodické reklamě a budou chráněny v souladu s předpisy České republiky.

20.4. Požádáte-li o informaci o zpracování svých osobních údajů, jsme Vám povinni tuto informaci bez zbytečného odkladu předat. Obsahem informace je vždy sdělení o
  • účelu zpracování osobních údajů,
  • osobních údajích, případně kategoriích osobních údajů, které jsou předmětem zpracování, včetně veškerých dostupných informací o jejich zdroji,
  • povaze automatizovaného zpracování v souvislosti s jeho využitím pro rozhodování, jestliže jsou na základě tohoto zpracování činěny úkony nebo rozhodnutí, jejichž obsahem je zásah do práva a oprávněných zájmů subjektu údajů,
  • příjemci, případně kategoriích příjemců.
Jako správce máme právo za poskytnutí informace požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

20.5. Jestli se domníváte, že Vaše osobní údaje zpracováváme v rozporu s ochranou Vašeho soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, můžete nás dle § 21 ZOOÚ
  • požádat o vysvětlení,
  • požadovat, abychom odstranili takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů.

Je-li Vaše žádost shledána oprávněnou, neprodleně odstraníme závadný stav. Pokud Vám vznikla v důsledku zpracování osobních údajů majetková újma, můžete se jí domáhat dle OZ.

21. Cookies

Navštívíte-li naše Internetové stránky, můžeme my a určité třetí osoby, které na těchto stránkách poskytují obsah, reklamy nebo jiné funkce a/nebo služby, shromažďovat a ukládat informace za použití různorodých technologií. Jedná se například o soubory cookie, webové signály (beacons) a jiné. Soubory cookie jsou malé soubory uložené ve Vašem zařízení, které nám pomáhají shromažďovat informace o Vašich aktivitách. Umožňují nám ukládat Vaše předvolby a nastavení, pamatovat si Vaše přihlašovací údaje, poskytovat na míru upravený obsah a marketingovou komunikaci, zjišťovat, které části našich internetových stránek a služeb jsou nejoblíbenější, a analyzovat operace prováděné na našich internetových stránkách. Prohlížeč můžete nakonfigurovat tak, aby všechny soubory cookie přijímal, odmítal nebo Vás na ně upozornil. Zdůrazňujeme, že naše internetové stránky používání souborů cookie předpokládají, a některé funkce nebo služby bez nich nemusí správně fungovat. Webové signály („beacons“ nebo též „pixely“) slouží k přenosu informací ze zařízení na server. Mohou být součástí online obsahu a e-mailů a umožňují serveru číst z Vašeho zařízení určitý typ informací. Lze s jejich pomocí zjistit, kdy jste si určitý obsah nebo e-mailovou zprávu zobrazili, a také IP adresu Vašeho zařízení. My a určité třetí osoby používáme webové signály k nejrůznějším účelům, včetně analýzy používání našich služeb a poskytování obsahu na míru dle Vašich preferencí (společně se soubory cookie). Návštěvou našich internetových stránek a/nebo využíváním našich služeb souhlasíte s ukládáním souborů cookie, webových signálů a dalších informací do Vašeho zařízení a s jejich používáním. Souhlasíte také s tím, že my a výše uvedené entity budeme mít k těmto souborům cookie, webovým signálům a dalším informacím ve Vašem zařízení přístup.

22. Závěrečná ustanovení

Kupující je srozuměn s tím, že kontaktní čočky pro děti a mladistvé do 15 let mohou být vydávány pouze na předpis a prohlašuje, že zboží, zakoupené u prodávajícího, bude užíváno výlučně osobami, staršími 15 let. Prodávající si vyhrazuje právo Obchodní podmínky v přiměřeném rozsahu měnit a doplňovat. Kupujícímu bude změna oznámena ve lhůtě 15 dní před její účinností formou elektronické komunikace na kontaktní adresu uvedenou Kupujícím v původní nabídce. Kupující má právo změny odmítnout a smlouvu z tohoto důvodu vypovědět v 15 denní výpovědní době.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti 1.2.2017.

Nenechte si ujít novinky ze světa
usměvavých čoček!

ShopRoku

VISA MasterCard

PayPal

Benefit Plus

ISIC

Sphere card

Asociace pro elektronickou komerci

Ověřeno zákazníky Heuréka

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.