800 114 118

Volejte zdarma (Po-Pá: 8-16 hod)

Přihlášení

Reklamace

Reklamace vyřizujeme obratem. Čekáním u nás neztratíte čas ani trpělivost. Nové kontaktní čočky vám zašleme obratem.

Nebo prostě jen chcete zboží vrátit ve 14denní lhůtě od zakoupení?

Chci vyměnit čočku

Jsou čočky již vybalené?
Od srpna 2012 je reklamace dodaných čoček ještě jednodušší! Pokud v dodaném balení naleznete poškozenou čočku, nemusíte nám ji hned posílat. Stejně tak po vás nebudeme chtít, abyste nám poslali prázdný blistr na důkaz toho, že v něm čočka nebyla vůbec. Pro zpracování reklamace budeme potřebovat pouze kopii potvrzení o aplikaci kontaktních čoček (ne starší než jeden rok). Uchovejte si poškozenou čočku v pouzdru s roztokem a pořiďte fotografii vadné čočky. Pak už jen stačí, když napíšete zprávu na e-mailovou adresu reklamace@vasecocky.cz.

A co s nerozbaleným balením kontaktních čoček?
Pokud žádáte o výměnu nerozbalených a nepoškozených kontaktních čoček, zašlete nám je zpět a obratem dostanete nové. Zaplatíte pouze poštovné pro dopravu zboží k nám. Pokud je důvodem reklamace pouze jiná dioptrická diagnóza, můžete využít i náš program 365denní garance výměny. Nerozbalené balení kontaktních čoček vám rádi vyměníme.

Zboží zašlete na adresu:

Maternia, s.r.o. – reklamace
Tovární 177
378 33 Nová Bystřice

Chci vrátit peníze

Kromě reklamované kontaktní čočky nám prosím pošlete i potvrzení, kterým kontaktolog potvrdil správnou aplikaci čoček. Prostě ho naskenujte nebo okopírujte a přiložte ke své zprávě. Případně zašlete jméno a telefon na očního optika, který prováděl aplikaci.

Nenechte si ujít novinky ze světa
usměvavých čoček!

VISA MasterCard

PayPal

Benefit Plus

ISIC

Sphere card

Asociace pro elektronickou komerci

Ověřeno zákazníky Heuréka